6 moduri cum sa nu fii trist tot timpul

Tristetea este un sentiment provocat de diferite situatii si cauze. Este descris ca fiind opusul fericirii, unde traim momente de bucurie si optimism fata de viata. Cu toate acestea, in afara de a fi o forma de emotie umana, tristetea poate fi, de asemenea, o alegere, la fel ca si fericirea. Exista modalitati prin care poti evita sa te regasesti intr-o stare de tristete, in ciuda faptului ca esti expus la diferite medii care declanseaza sentimentul mentionat.

Evitarea tristetii are o multime de avantaje pe care nu toata lumea le poate vedea. Stiind cum sa o eviti nu numai ca te impiedica sa te simti in jos, dar te impiedica si sa atragi alte ganduri si emotii negative care pot duce la situatii mai complexe, inclusiv anxietate si depresie.

1. Iesi Afara

Iesirea este unul dintre cele mai bune remedii pentru tristete, deoarece iti face multe lucruri. In primul rand, te mentine preocupat de obiectivele pe care le poti vedea in timpul calatoriei tale, fie ca este o destinatie turistica sau doar o plimbare in parc. In al doilea rand, te mentine in miscare fizic. Miscarea fizica stimuleaza eliberarea endorfinelor, cunoscute sub numele de hormoni care ii fac pe oameni sa se simta fericiti.

Dupa o perioada de miscare fizica si satisfactia adusa de a vedea o multime de atractii care nu sunt adesea la indemana dvs., atunci nu va mai simtiti trist. De fapt, ai uita chiar ca ai experimentat de fapt blues-ul inainte de a iesi.

2. Petreceti Timp Cu Oamenii Pe Care Ii Iubiti

Cea mai buna terapie este iubirea – iubirea si iubirea. Acestia pot fi familia sau prietenii pe care ii considerati grupul dvs. de sprijin. Spuneti-le ce va determina sa coborati, astfel incat sa inteleaga prin ce treceti si sa va ofere tipul de asistenta de care aveti nevoie in mod specific pentru a va usura povara. Sprijinul lor iti poate intari vointa de a depasi orice treci prin tine. Sa stii ca esti iubit si sa fii inconjurat de oameni care iti pasa te va face sa te simti in siguranta.

Un grup de sprijin ajuta foarte mult sa scape de tristete, deoarece va ofera perspective diferite despre cum sa jucati jocul vietii. De asemenea, isi imprumuta urechile pentru a-ti auzi ingrijorarile, prin prezenta lor, nu mai simti ca trebuie sa treci singur prin mizerie.

Facand lucruri pentru a-i face sa simta ca dragostea iti poate reinvia simtul scopului. Faceti lucruri simple, cum ar fi sa le serviti cafea sau sa le preparati micul dejun. Acest lucru te va face sa te simti mai bine pe masura ce iti dai seama ca nu traiesti doar pentru tine. Daca esti in jos, oamenii care te iubesc sunt si ei afectati. Daca ii iubesti, nu vei vrea sa sufere din cauza ta, nu? Prin urmare, faceti tot posibilul sa va intoarceti in picioare nu doar pentru dvs., ci si pentru ei.

3. Adoptati Un Animal De Companie

Apropo de sprijin, daca nu esti o persoana, dar ai vrea sa stii cum sa-ti gestionezi tristetea, atunci de ce sa nu iei un animal de companie? Animalele de companie sunt tovarasi grozavi si chiar si studiile stiintifice arata ca a avea unul in casa ta ajuta la luminarea zilelor complet intunecate din viata unei persoane.

Animalele de companie te tin preocupat; te conduc sa vezi bucurii simple si, de asemenea, raman alaturi de tine cand te simti singur. Poate puteti obtine un caine, o pisica sau chiar cateva pasari pentru a da viata casei dvs.

4. Alatura-Te Unui Club

Alaturarea la un club este, de asemenea, o modalitate buna de a gestiona tristetea, deoarece acestea sunt grupuri in care intalnesti oameni cu interese si probleme comune. Impreuna puteti vorbi despre capriciile si dorintele voastre, precum si despre lucrurile care va intristeaza si puteti gasi modalitati de a le aborda ca un grup.

Intalnirea cu oameni in cluburi sau organizatii este, de asemenea, ideala atunci cand va confruntati cu tristetea, deoarece uneori va simtiti mai confortabil deschizandu-va catre oameni care nu va cunosc personal. In acelasi timp, acesti oameni, fiind straini, pot fi mai capabili sa ofere informatii valoroase despre preocuparile tale, in principal pentru ca nu te judeca in functie de trecutul tau.

5. Mananca Dulciuri!

Poate ca acesta este unul dintre cele mai bune moduri de a te impiedica sa fii trist: mananca dulciuri. Dulciurile elibereaza si hormoni care te fac sa uiti sentimentul de tristete si, in acelasi timp, iti stimulezi energia. Apoi devii mai motivat si optimist in tratarea atrocitatilor vietii in acest moment.

Ciocolata este cea mai populara mancare de confort. S-a dovedit eficient in aclamarea unei persoane triste, deoarece elibereaza hormoni fericiti in organism. S-ar putea sa fiti constienti de sanatate si credeti ca bomboanele de ciocolata va vor ingrasa si diabetului. Cu toate acestea, studii recente au aratat ca consumul zilnic minim de ciocolata poate ajuta la reducerea riscului de diabet si boli de inima. De asemenea, va poate ajuta sa ramaneti subtire. Desigur, cuvantul cheie aici este disciplina. Totul prea mult este nesanatos.

Cu toate acestea, poate doriti sa optati pentru dulciurile sanatoase pe care le putem obtine din consumul de alimente proaspete intregi, cum ar fi fructe in loc de bomboane procesate, pentru a va mentine sanatatea intr-o forma buna.

6. Cititi O Carte

Citirea cartilor poate fi plictisitoare pentru unii, dar ajuta si la scaderea blues-ului, mai ales cand sunteti expus intr-un mediu sumbru (ganditi-va la zilele ploioase in care nu puteti iesi si explorati salbaticia!) Prin lectura poti sa te indepartezi de realitate chiar si pentru o clipa si sa te implici intr-o lume fantastica cu totul noua.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *